Celalalt obraz

<<Cand cineva iti da o palma, intoarce si celalalt obraz!>>
Aceste cuvinte privesc in mod direct viata noastra interioara.
Dar cine nu se supara cand este jignit? Cine stie ca orice jignire e un cadou al destinului?
Orice s-ar zice, destinul e cel mai bun prieten. El ne da tot ce ne trebuie, tot timpul. In bine sau rau…
Niciodata nu ne da ce nu putem duce. Prin urmare, sa invatam sa primim: cand avem parte de rau, sa facem bine.
Aceasta e cea mai grea lectie. Cine e dispus sa o-nvete? Stim foarte bine raspunsul. Si nu facem nimic.
Iata de ce raul creste in lume. Cat despre micile jigniri…pe langa rau, toate jignirile sunt mici.
Chiar prietenoase…doar noi facem din tantar armasar.
Caci fiecare jignire ne arata cum suntem de fapt. Cu cat ne supara mai tare, cu atat mai mult o meritam.
Cand nu o meritam, nu ne supara. Doar stim ca nu e asa!
Dar cand ne supara, o tinem minte. Si peste ani de zile! De ce?
Stim foarte bine raspunsul. Cu toate acestea, vrem sa fim fericiti.
Dar fara obraz nu se poate. Fara celalalt obraz…
Noi insine ne facem viata grea prin felul nostru de a fi. Noi insine suntem obstacolele din propria cale.
Ganditi-va! Ce-i mai poate sta in cale unuia care intoarce si celalalt obraz?
El ajunge unde vrea chiar daca moare pe cruce! Dar cine isi traieste viata astfel?
Preferam sa ne plangem de mila: “Mi-a dat o palma…”
Ultima data cand am facut asa am stat de vorba cu ingerul meu pazitor. Stiti ce mi-a spus?
“Bine ti-a facut. Intoarce si celalalt obraz. Meriti si altele.”

( Alina Rus )

This entry was posted in Alina Rus. Bookmark the permalink.

Leave a comment